3 Mart 2014 Pazartesi

ZEBRA PATLICAN

Bilenleriniz vardır.. Ben bu hafta keşfettim. Adınıda Zebra Patlıcan koydum. Artık patlıcan kabak melezimi yada başka birşey melezimi pek araştırmadım. Aşılanmış bişeylerde olabilir. Satıcı Balıkesir'den geliyor bunlar dedi. Çok iyi ediyorlar dedim..

Kışın patlıcanlı yemekler yapmayı çok tercih etmesemde arada bir insanın canı değişik bir tat arıyor. Bu yaramazıda kızartmazsan pek birşeye benzemiyor derken bu patlıcan cinsini bu hafta közleyerek denemeye karar verdim. 

Akşam yemeğine oturmadan üstüne iki kesik atıp koydum ocağın üstüne 15 dak. bir közlenmek bir közlenmek sıcak sıcak ızgara salata menüsüne eşlik ettiler sağolsunlar, hep ekilsinler, büyüsünler bizde yiyelim :)) .. nasıl bir lezzet anlatmayayım pişirin siz paylaşın :)) En güzelide içinde çekirdek yok, acılık yok.. üzerine biraz zeytinyağı gezdirin birazda nar ekşisi sonra afyetle masanızı süslesin..

Pişirin... Paylaşın.. Afiyet Olsun..

1 yorum:

  1. Google a yaz bakalim zebra patlican diye. Adini koymusmus verdigin tarif te cok yaraticiymis gercekten: kozlemek.

    YanıtlaSil