19 Aralık 2010 Pazar

Yeni Yılı Beklerken...

Yeni bir yılı beklerken... Yeni dilekler, yeni umutlar, tüm güzellikler kalbinize dolsun... Şişsin kalbiniz ... kocaman kocaman kocaman olsun... Gözleriniz ışıldasın mutluluktan ama nefesiniz kesilmesin, Seviyorum deyin yüksek sesle... Yeni yıl seni seviyoruuuummm.. yüksek yüksek sesle !

Yılbaşı gecesi evinde misafirlerini ağırlayacak dostlarımız için beğeneceğinizi umduğum bir menü hazırladım... Pişirin...Paylaşın...
Senede bir günde biraz kaçamak yapalım dedim, anlayacağınız menümüz bu sefer pekte incebelli sayılmaz...
Sevgiyle ve Dengede Kalın... Herkese Afiyet Olsun...

İlk ikramlarımıza;

Kuruyemişlerden ve meyvelerden bir hoşgeldiniz tabağı
Kereviz ve Havuçlu kadehler
Hardal soslu Levrek kaşıkları
Izgara Hellim peyniri çubukları
Peynirim biçim biçim seçeneklerinden oluşan bir grup atıştırmalıklarla başlayabiliriz !

Buyrun Masaya Geçelim...

Portakallı Kereviz Yemeği
Keçi Peynirli Roka Salatası
Zeytinyağlı Yaprak Sarma
Cevizli Pancar Salatası
Sebzeli Patlıcan Salatası
Ispanak Sufle
Hardal soslu Tavuk yada isteğe bağlı olarak Hindi etide kullanılabilir.
Baharatlı Taze Patates
İç Pilav

Yemek Sonrası Ağzımız Tatlansın
Karamelli Muhallebi
Profiterol
Badem Süslü Taze Ananas Kaseleri

Menümüzdeki tüm tarifer hem kolay hemde lezzetli. Tarifleri yakında buradan takip edebilirsiniz.

Tüm incebelli tarifler dostlarına sesleniyorum... lütfen denediğiniz tarifler hakkındaki yorumlarımızı paylaşalım... Sevgimiz, mutluluğumuz, hayatımız paylaştıkça güzel...
Hepinize bol kahkahalı, yeni yıl heycanı dolu bir hafta diliyorum...

Sevgiyle ve Dengede Kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder