5 Kasım 2010 Cuma

Mutluluk Hayattaki en Doyurucu Yemektir

Yıllar yılı etrafımda birçok insan ve vakti zamanında ta kendim şu klasik pazartesi sabahları başlanan ve öğlenleri bozulan diyetlere ne kadar sözler verdik değil mi?
Son yılların yeni nesil diyetisyenleri, otlar, çaylar, kalori cetvelleri, puanlar
Yapıyorum yapıyorum olmuyor... Hepsini ayrı ayrı denedim ama olmuyor... Çok sık duyduğunuz şeyler değil mi?
Bu işte bir ilginçlik yokmu sizce?
Birtürlü bir disipline girip sağlıklı beslenip ideal kilomuzda kalmamızı engelleyen bir ilginçlik? Sakın bu farkında olmadığmız "BİZ Kendimiz" olmayalım.
Kendimizi ne kadar önemsiyoruz? Ne kadar seviyoruz? İçimizdeki bizi ne kadar dinliyoruz?
Sorunun çözümünü kendimizde değil hep dışarda arıyoruz...
Stres altında yemek yiyoruz, sinirlenip yemek yiyoruz, çözümü hep yemek yemekten yana buluyoruz... Bütün intikamı kendimizden alıyoruz.
Kendimize... Vücudumuza... Ruhumuza... kötü davranıyoruz...
Sizce onlarda kendimizi kötü hissettirmekte haksızlarmı?
Halbuki bütün çözüm "BİZDE".
Kontrol edemediğimiz bu yemek yeme isteğimizi biraz sevgiyle düzeltebileceğimize inanıyorum.
Kendimize, vücudumuza, ruhumuza gerekli sevgiyi vermekle...
Biz ne kadar çok sevgi mesajı yollarsak bilinçaltımız okadar mutlu yaşamaya devam eder ve açlığımızı okadar az hissederiz... Hayatın getirdikleriyle okadar daha tok mücadele edebiliriz. Mutluluk hayattaki en doyurucu yemektir...
Tarifide son derece incebelli'dir.
Sevgiyle... Dengede Ve Mutlu Kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder